Eindeseizoensetentje 2024

Beste leden,

Vespaseizoen 2024 was een voltreffer. Ondanks dat het weer niet op zijn best was, waren onze organisaties gespaard van de vele regen. We waren dan ook blij dat er telkens veel leden aanwezig waren.

Het bestuur kijkt er alvast naar uit om zoveel mogelijk leden te verwelkomen. Een blik op het voorbije jaar 2024 maar ook een beetje vooruitkijken naar de toekomst.

Het etentje gaat door op zaterdag 23 november 2024 in zaal Den Hazelt, Pastoor Slossestraat 1 in Rumbeke (Roeselare).

We verwelkomen u graag vanaf 18.30u en serveren voor u het volgende:

Receptie met hapjes

Warme beenham met warme en koude groenten + kroketten

Koffie en dessert

Daarbij zijn de dranken inbegrepen. Dit alles voor de prijs van 35,00 euro per persoon, voor de niet-leden is de prijs 40,00 euro per persoon.

Gedurende de avond blikken wij terug op het jaar 2024 met het jaaroverzicht, de grappige toeren, de smakelijke momenten, de gezellige stops, ….

Inschrijven kan tot 20.00u op dinsdag 19 november 2024!!! via onderstaand formulier:
Betaald is ingeschreven!

Met sportieve groeten